Budete přesměrování na přihlašovací stránku, kam zadáte své jméno a heslo.
Po přihlášení se dostanete do administrátorské sekce.
Pokud jste náhodou své heslo zapomněli, nebo ho chcete změnit, klikněte na přihlašovací stránce na odkaz „Zapomenuté heslo“, vyplníte své přihlašovací jméno a kliknutím na tlačítko se vám na příslušný e-mail odešlou instrukce pro obnovu hesla.
PROSTŘEDÍ WEBBA REZERVACÍ
V levém sloupci najdete sekci „Webba rezervace“ (po kliknutí se rozbalí i podpoložky jak je vidět na screenu níže)
Pro správu rezervací jsou důležité 3 záložky:
služby – seznam a nastavení všech nabízených kurzů a akcí včetně jejich řazení do kategorií
rezervace – seznam a správa jednotlivých rezervací
kalendář – otevírání a zavírání termínů, ruční vytváření rezervací atp.
SPRÁVA TERMÍNŮ
Výchozí stav u všech služeb je, že všechny termíny jsou zablokovány. Pod záložkou „Kalendář“ je odkaz „Schedule tools“, kde je tedy nutné vždy dopředu termíny otevřít.
Otevíráme vždy celý den. V jednom dni je možné rezervovat pouze 1 službu.
Otevření termínu se vždy dělá pro konkrétní službu, případně kategorii:
Správa termínů pro jednotlivé služby:
Hromadná správa termínů pro služby či kategorie:
Pro otevření termínu změníme přepínač na „Unlock dates“, pro zavření necháme „Lock dates“
Vybereme službu v případě, že chceme otevřít více termínů jen pro jednu službu, jinak necháme prázdné.
Pokud otevíráme termíny pro celou kategorii, zvolíme ji v následujícím políčku.
V dalším poli zvolíme data, které chceme otevřít/uzavřít. Prvním kliknutím zvolíme počáteční datum, druhým kliknutím datum koncové. Chceme-li otevřít pouze jeden termín, klikneme na toto datum dvakrát.
V dalším poli zadáváme výjimky (pravděpodobně necháme prázdné)
V posledním poli pro výběr dní v týdnu necháme vše.
Stiskneme tlačítko „Start“ a změny se za moment aplikují.
PROCES TVORBY REZERVACE
Uživatel si na webu najde přislušný kurz, v kalendáři si zvolí volný termín, vyplní potřebné údaje a stiskem tlačítka odesílá rezervaci.
Jakmile uživatel rezervaci odešle, na stránce se mu objeví zpráva, že rezervace byla vytvořena a zároveň mu na e-mail přijde potvrzovací informace o rezervaci
Zároveň přijde potvrzení na e-mail i administrátorovi.
Rezervace je v této době zatím předběžná a její stav je „Čeká se na schválení“
Administrátor může kontaktovat uživatele odpovědí na příchozí e-mail a domluvit s ním veškeré potřebné informace včetně platby.
Jakmile je vše ujednáno a platba proběhla, administrátor v záložce „Události“ klikne na danou rezervaci, otevře se panel s detaily a úplně dole přepne stav rezervace na „Schváleno“. Tím dojde k finálnímu potvrzení a uživateli se automaticky odešle e-mail s potvrzením, že rezervace je platná.
KONTAKT
Pokud se vyskytne problém / něco nebude fungovat jak má / bude třeba poradit / upravit nastavení … Kdykoliv mě prosím kontaktujte na e-mailu nemecjan.jenn@gmail.com